1. Példák
  2. Digitális Marketing Szakértő
Írta: Anna Muckerman: Anna Muckerman:

Digitális Marketing Szakértő Kísérőlevél Példa

Jelentkezéséhez csatolja ezt a Digitális Marketing Szakértő kísérőlevél példát és gyorsan el fog tudni helyezkedni - csalódottság és találgatások nélkül. Ez a kísérőlevél példa kifejezetten a 2024-ben megüresedett Digitális Marketing Szakértő munkakörökhöz készült. Használja ki példamondataink + szakértői útmutatónk előnyeit és töltse le a tökéletes kísérőlevelet csupán néhány perc alatt.
4.3
Átlagos értékelés
61 már kapott értékeléseket
Digitális Marketing Szakértő Kísérőlevél Példa
Kísérőlevél Szerkesztése

A legjobb formátum digitális marketing szakértő munkakör kísérőleveléhez

Digitális marketing szakemberként megfogalmazott kísérőlevele kövessen egy adott szerkezetet és formátumot. Hozzáértő marketingesként pontosan tudhatja milyen zavaró lehet, ha túlságosan eltérünk a megszokott dolgoktól. Ez igaz a kísérőlevélre is. 

Természetesen megmutathatja kreatív oldalát, viszont ügyeljen arra, hogy digitális marketing szakemberként összeállított kísérőlevele mindenképpen tartalmazza az alábbi elemeket:

  • A kísérőlevél fejléce
  • Üdvözlés / megszólítás
  • A kísérőlevél bevezetése
  • A középső bekezdések (a levél törzsszövege)
  • A kísérőlevél lezáró bekezdése (összegzés és javaslattétel)

Az alábbi, digitális marketing szakemberek számára megfogalmazott kísérőlevél példa jó kiindulási pont lehet saját pályázata elkészítéséhez:

Másolható

2022. december 3.

Tisztelt Gergye Maja!

A digitális marketing arról szól, hogyan találjuk meg a közléshez megfelelő hangot, erősítjük fel azt és teremtünk egy egész közösséget az üzenet köré. Korábbi három munkahelyemen díjnyertes közösségi stratégiák mellett sikerült 1700%-kal nagyobb közönséget megszólítanom és a márkatudatosság minden korábbi elképzelést túlszárnyalt.

Egy jó közösségi média stratégia szinte magától fejlődik és digitális marketing menedzserként az én feladatom, hogy ehhez minden összetevő elemet biztosítsak. A fogyasztói márkák digitális marketing kampányának optimalizálásával szinte a fogyasztók lelkéig hatolunk – munkám során megháromszoroztam egy jégkrémmárka eladási adatait; egy 1200%-os eredményt elért, hasonló termékeket alkalmazó promóción keresztül sikerült betörnöm a személyes higiéniai termékek piacára; valamint biztosítottam, hogy egy új smoothie termékcsalád 6 hónap alatt 25%-os piaci részesedést érhessen el.

Mellékeltem portfólióm néhány kiválasztott elemét, melyekről úgy vélem, hogy az Önök kampányai számára is hasznos tapasztalatként alkalmazhatók. Nincs két egyforma márka, viszont sok esetben az egyik márkánál már sikeres megközelítés egy másiknál is beválhat. A fogyasztói termékek legjobb marketing szakértői között tartanak számon és egész biztos vagyok benne, hogy korábbi sikereimet az Önök hasznára fordíthatom.

Örömömre szolgálna, ha lehetőséget kaphatnék egy személyes elbeszélgetésre, ahol bemutathatnám márkájuk közösségi médiában megvalósítható terjeszkedésére vonatkozó ötleteimet.

Tisztelettel: Jónás Attila

Átmásolva!

A kísérőlevél fejléce

A weboldalakhoz és a közösségi média profilokhoz hasonlóan, a fejléc a kísérőlevélben is segít a tartalom és a képi elemek beazonosításában. A nagy vállalatoknál általában a munkaerő-felvétellel egy egész személyzeti osztály foglalkozik, így előfordulhat, hogy pályázata egyik asztalról a másikra kerül. A fejléc elsődleges szerepe, hogy az olvasó személyétől függetlenül felismerjék a nevét és egyből megtalálják elérhetőségi adatait.

A fejléc másik feladata egy szemnek kellemes formai világ megteremtése és a figyelem felkeltése. Itt lehetősége nyílik megcsillogtatni egyéni stílusát, ezért érdemes egy egyszerre szakmailag megfelelő és mutatós külsőt kialakítani.

A szakasz célja: A dokumentum azonosítása a szükséges személyes adatok feltüntetésével, valamint a HR-vezető figyelmének felkeltése a vonzó formai megoldások révén.

A kísérőlevél üdvözlő szövege

A kísérőlevél üdvözlésével már a kezdetektől kialakíthat egy tiszteletteljes, mégis közvetlenebb hangnemet. Gondosan válassza ki a megszólítást, hiszen manapság egyre több vállalat választja a kötetlenebb kommunikációs formákat. A hivatalosabb hangvétel kedvelőinél használja a "Tisztelt" kifejezést, amit a címzett teljesen nevével egészítsen ki. Ezzel nem nyúlhat mellé. Kísérőlevél mintánkban mi is ezt a változatot használtuk. Amennyiben a vállalat büszke fiatalos lendületére, akár még az "Üdv [utónév]!" változat is elfogadható.

A szakasz célja: A címzett megszólítása a vállalati kultúrának megfelelően, lehetőség szerint a címzett nevének használatával.

A kísérőlevél bevezető szövege

Az olvasó érdeklődésének felkeltése szempontjából a legfontosabb szerepe az első bekezdésnek van - ez nem csak a kísérőlevélre, hanem minden egyéb, akár online tartalomra is igaz. Ennek megfelelően egy izgalmas, mégis szakszerű, lehetőleg gyorsan a lényegre törő bevezetést fogalmazzon meg. Egy érdekes rövid történettel, vagy a témához kapcsolódó statisztikák és figyelemre méltó adatok feltüntetésével elérheti a kívánt célt. Ügyeljen arra, hogy az itt megadott információ kapcsolódjon a levél törzsszövegéhez.

A szakasz célja: A HR-vezető figyelmének felkeltése egy izgalmas és a témához kapcsolódó bevezetéssel, ösztönzés a levél többi elemének elolvasására.

Az itt olvasható kísérőlevél példa kapásból bemutatja az író elképzeléseit és a karrierje során elért sikereit.

Másolható: 

A digitális marketing arról szól, hogyan találjuk meg a közléshez megfelelő hangot, erősítjük fel azt és teremtünk egy egész közösséget az üzenet köré. Korábbi három munkahelyemen díjnyertes közösségi stratégiák mellett sikerült 1700%-kal nagyobb közönséget megszólítanom és a márkatudatosság minden korábbi elképzelést túlszárnyalt (növekedés 2%-ról 102%-ra).

Átmásolva!

A kísérőlevél törzsszövege (középső szakasz)

A kísérőlevél középső szakaszában végre rátérhet a munkakör betöltésénél előnyt jelentő készségeire és marketing tapasztalataira. Önéletrajzából emelje ki az adott álláshoz leginkább kapcsolódó példákat, viszont az egyes történeteket tömören fogalmazza meg. Ehhez kiváló megoldás az úgynevezett STAR (Situation, Task, Action, Result) módszer. 

Elsőként mutassa be az adott helyzetet ( Situation) és a kapcsolódó feladatot ( Task), majd részletezze az alkalmazott műveleteket ( Action) és ezek pozitív eredményeit ( Result). A felsorolt példák kapcsolódjanak a jövendőbeli új munkaadójánál elvégzendő feladatokhoz, vagyis ezt a szakaszt mindenképpen át kell fogalmaznia minden egyes pályázat benyújtása előtt.

A törzsszöveg végén nyugodtan részletezheti, hogyan járulhatna hozzá a vállalat fejlődéséhez és milyen új stratégiákat vezetne be új munkakörében.

A szakasz célja: A STAR módszer használatával tömör, a témához kapcsolódó példák leírása készségeiről és munkatapasztalatairól; az új munkakör betöltésével járó előnyök bemutatása.

Az alábbi kísérőlevél példában, a levél írója a sikeres marketing kampányaival reklámozott a termékeket mutatja be.

Másolható: 

Egy jó közösségi média stratégia szinte magától fejlődik és digitális marketing menedzserként az én feladatom, hogy ehhez minden összetevő elemet biztosítsak. A fogyasztói márkák digitális marketing kampányának optimalizálásával szinte a fogyasztók lelkéig hatolunk – munkám során megháromszoroztam egy jégkrémmárka eladási adatait; egy 1200%-os eredményt elért, hasonló termékeket alkalmazó promóción keresztül sikerült betörnöm a személyes higiéniai termékek piacára; valamint biztosítottam, hogy egy új smoothie termékcsalád 6 hónap alatt 25%-os piaci részesedést érhessen el.

Mellékeltem portfólióm néhány kiválasztott elemét, melyekről úgy vélem, hogy az Önök kampányai számára is hasznos tapasztalatként alkalmazhatók. Nincs két egyforma márka, viszont sok esetben az egyik márkánál már sikeres megközelítés egy másiknál is beválhat. A fogyasztói termékek legjobb marketing szakértői között tartanak számon és egész biztos vagyok benne, hogy korábbi sikereimet az Önök hasznára fordíthatom.

Átmásolva!

A digitális marketing szakember munkakör kísérőlevelének lezárása (összefoglalás és elköszönés)

Most, hogy a nehezén már túlvan, elérkezett a levél pozitív hangvételű lezárásához. Az összegzés egyik leghatékonyabb módja egy felhívás vagy felszólítás alkalmazása. A lezáró mondattal kifejezi az állás iránti érdeklődését és lelkesedését, valamint arra ösztönzi a HR-vezetőt, hogy kapcsolatba lépjen Önnel. A rendelkezésre álló helytől függően akár még személyes adatait és telefonszámát is megadhatja. 

Ezután az üdvözlés hangnemének megfelelő búcsúzással zárja le a levelet. A levél közvetlenségétől függően, a "Tisztelettel:", az "Üdvözlettel:" és a "Köszönettel:" mind megfelelnek erre a célra.

A szakasz célja: A HR-vezetőnek célzott felhívás vagy felkérés megfogalmazása az állásinterjú megbeszéléséhez; a levél szakszerű és pozitív hangvételű lezárása. Legyen magabiztos, de soha ne legyen arrogáns vagy öntelt! 

A lezárás legfontosabb eleme a felszólítás. Tekintse meg lenti kísérőlevél mintánkat!

Másolható: 

Örömömre szolgálna, ha lehetőséget kaphatnék egy személyes elbeszélgetésre, ahol bemutathatnám márkájuk közösségi médiában megvalósítható terjeszkedésére vonatkozó ötleteimet.

Tisztelettel: Jónás Attila

Átmásolva!

 

Készítse el kísérőlevelét pár perc alatt
Készítse el kísérőlevelét pár perc alatt
Tűnjön ki a többi pályázó közül és helyezkedjen el gyorsabban a tökéletes munkakör megszerzéséhez alkalmas, szakértőink által megtervezett ingyenes kísérőlevél sablonjainkkal.
Kísérőlevél Készítése

Ingyenes, szakszerűen megtervezett sablonok

Több, mint 10 millió megszerkesztett önéletrajzával és kísérőlevelével CVapp.hu a legjelentősebb online karriersegítő, mely felhasználóit állásinterjúkhoz segíti hozzá
3.5 / 5
3 értékelés alapján itt: Trustpilot
Ezt A Sablont HasználomStockholm cover_letter template
Stockholm
1 300 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomNew York cover_letter template
New York
410 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomBécs cover_letter template
Bécs
110 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomSydney cover_letter template
Sydney
150 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomLondon cover_letter template
London
250 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomDublin cover_letter template
Dublin
220 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomMoszkva cover_letter template
Moszkva
58 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomAmszterdam cover_letter template
Amszterdam
140 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomMadrid cover_letter template
Madrid
140 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomSantiago cover_letter template
Santiago
130 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomSzingapúr cover_letter template
Szingapúr
49 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomOslo cover_letter template
Oslo
52 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomFokváros cover_letter template
Fokváros
7 200+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomPárizs cover_letter template
Párizs
33 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomBerlin cover_letter template
Berlin
87 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomGenf cover_letter template
Genf
3 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomVancouver cover_letter template
Vancouver
42 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomTokió cover_letter template
Tokió
58 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomMilánó cover_letter template
Milánó
48 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomLisszabon cover_letter template
Lisszabon
27 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomBarcelona cover_letter template
Barcelona
27 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomKoppenhága cover_letter template
Koppenhága
21 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomChicago cover_letter template
Chicago
18 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomRio cover_letter template
Rio
27 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomRóma cover_letter template
Róma
5 100+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomBoston cover_letter template
Boston
16 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ezt A Sablont HasználomToronto cover_letter template
Toronto
96 000+ felhasználó ezt a sablont választotta
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint az elemzések és a marketing eredmények érdekében sütiket használ. Weboldalunk használatával elfogadja Süti Irányelvek és Adatvédelmi Irányelvek dokumentumainknak megfelelő sütiket.
Sütik elfogadása