Sokak számára az ügyfélszolgálati munkatárs munkakör elnyerése egyike a legjobb kezdő állásoknak. A verseny nagy, ezért önéletrajza összegzése legyen egy rövid, de lebilincselő történet. Nehéznek tűnik? Egyáltalán nem az. Nézzük meg közelebbről! Sok toborzó és HR-szakember a beérkező önéletrajzok legfontosabb elemének az összefoglalást tekintik. Ha az alapvető végzettségek rendben vannak, tulajdonképpen ezzel a személyes bemutatkozással tud kiemelkedni a többiek közül. Itt találkoznak Önnel először és az önéletrajzban gyakran nincs más lehetőség kreatív tehetségének megcsillogtatására. Ráadásul sokan elsőként ezt a szakaszt veszik észre.
Az ügyfelek elégedettségének biztosításáért elkötelezett ügyfélszolgálati munkatársként állást keresek. Kiváló kommunikációs képességekkel rendelkezem, így minden ügyféllel sikerül jó kapcsolatot kialakítanom. Megfelelő jártassággal rendelkezem az általános könyvelési és pénzügyi tranzakciók terén. Elkötelezetten igyekszem megfelelni az ügyfelek igényeinek és hatékonyan kezelem az összes felmerülő problémát. Kiválóan osztom be az időmet és kiemelkedő ismeretekkel rendelkezem az ügyfélszolgálat területén. Angol nyelvtudással rendelkezem, szorgalmas vagyok és készen állok, hogy egy fantasztikus csapat tagja lehessek.
Az ügyfélszolgálati munkatárs munkakört tekinthetjük az adott vállalatnál betöltött kezdő pozíciónak. Innen számos fejlődési lehetőség kínálkozik. Emellett azonban megmutathatja milyen más élettapasztalattal és más területeken megszerzett jártassággal rendelkezik. Karriertörténete legyen lenyűgöző! Ha karrierváltáson gondolkozik, jó hírünk van: ez a munkakör az egyik legáltalánosabb foglalkozások egyike, rengeteg vállalatnak van szüksége ügyfélszolgálati szakemberekre. Ami a szakmai tapasztalatokat illeti, a fordított időrendi sorrend a legjobb megoldás, hiszen a szakavatott személyzetis ezt tudja a leggyorsabban áttekinteni.
Ügyfélszolgálati Vezető , ELMÜ, Budapest
Augusztus 2017 — Szeptember 2022
Ügyfélszolgálati Munkatárs , Kempinski Corvinus Budapest, Budapest
Augusztus 2015 — Augusztus 2017
Ügyfélszolgálati Munkatárs , Yettel, Érd
Október 2013 — Július 2015
• Ügyfelek barátságos és segítőkész üdvözlése.
• Kiváló ügyfélszolgálati szolgáltatás nyújtása.
• Értékesítési tranzakciók és hibás termékek kezelése. • Tájékoztatás a termékekről és a promóciókról.
• Visszatérő ügyfelek szakszerű kiszolgálása.
Tanulja meg, hogyan érdemes az önéletrajz szakmai tapasztalatok szakaszát összeállítani. Bizonyos formátumokat a munkaerő-toborzók és a HR-vezetők jobban kedvelnek, íme, itt megtudhatja, melyek ezek!
Mivel az "Ügyfélszolgálati munkatárs" egy viszonylag általános fogalom, számos ágazatban használatos. Azonban amikor önéletrajzán készségeit és szakmai tapasztalatait egyaránt fel kell tüntetnie, érdemes utánanézni, hogy mely iparágakban számít a legkeresettebb és legtöbbet fizető állásnak. Ennek megfelelően a legjobb ügyfélszolgálati munkatárs állások között válogathat, miközben megérti a piac működését és önéletrajzát ennek megfelelően személyre szabhatja (az általános álláspályázatoktól a konkrét álláshirdetésekig). Az Egyesült Államok Statisztikai Hivatalának adatai szerint a legyakrabban az vállalkozástámogatások, az éttermi és ételszolgáltatások, a kiskereskedelmi szektor, valamint a banki és a pénzügyi szektor alkalmaz ügyfélszolgálati munkatársakat. Amennyiben már korábban dolgozott hasonló területen és gyakran jelentkezik hasonló állásokra, önéletrajzában a legfrissebb munkatapasztalatait érdemes kiemelnie. Következő lépésként a versenytársakétól eltérő önéletrajz megalkotásához felsorolásként vagy megjegyzésként adja meg elért eredményeit, karrierje fontosabb állomásait és korábbi munkahelyein végzett legfontosabb feladatait.
Tippek, formázási példák és kulcsszavak az önéletrajz készség elemeinek felsorolásához, amit a HR-vezetők egész biztos imádni fognak.
Egy Ügyfélszolgálati munkatársként benyújtott álláspályázatban a toborzók és a HR-szakemberek elsősorban a szociális készségeket értékelik. Azonban, ahogy azt már korábban említettük, a technológiai újítások az álláspiac szinte minden elemét érintik valamilyen formában. Ebben az esetben ez azt jelenti, hogy a korábbi évekhez képeset ezen a területen is megnőtt a tudásalapú készségek szerepe. A digitális ügyfélkommunikációs rendszerek, a CRM-rendszerek, az inter-kommunikációs rendszerek és az irodai szoftverek ismerete ma már elvárásként jelentkezik. Az, hogy éppen melyikre van szükség, az adott vállalat igényeitől függ. A közösségi média használatnak ismerete számos ágazatban fontossá vált, hiszen több millió ügyfelet lehet ezeken a csatornákon elérni. Íme egy példa a közösségi média ismeretek (nem csupán használati tudás!) fontosságáról, a Microsoft adatai alapján:
Az önéletrajz sablonok, a CV-formátumok és a dokumentumok elrendezése már a személyes találkozás előtt befolyásolja milyen kép alakul ki Önről. Az állásinterjút megelőzően ügyfélszolgálati munkatárs állásra elküldött önéletrajza az egyetlen forrás, amiből a munkáltató személyisége jellemzőire következtethet. Az emberek számára rendkívül fontos a látvány. Ezt soha nem feledje!
Lényegében semmi szükség középiskolai tanulmányai feltüntetésére, kivéve, ha nincs más, amivel önéletrajzát feltölthetné. Minden fiatal munkavállaló adatai között fontos szerepet kapnak az ösztöndíjak, a díjak, a tanúsítványok és minden hasonló információ, különösen az első pár állás megpályázása során. A tapasztaltabb ügyfélszolgálati munkatársak esetében a Szakmai tapasztalat szakasz terjedelme mindig nagy jelentőséggel bír. A Végzettségek szakasz legyen tömör, érthető és világos - általában ez a stratégia meghozza a kívánt eredményt. Használja az alábbi mintát, melynek segítségével felsorolhatja legjelentősebb tanulmányi eredményeit és ügyfélszolgálati munkatárs önéletrajza is jobban fog mutatni.
Kommunikáció Alapdiploma, Budapesti Metropolitan Egyetem, Budapest
Szeptember 2013 — Május 2017
Érettségi bizonyítvány, Vörösmarty Mihály Gimnázium, Érd
Szeptember 2009 — Május 2013