Irodai Asszisztens Önéletrajz Példa & Elkészítési Útmutató

Egy bevált, munkakörhöz alakított önéletrajz sablon + elkészítési útmutató, mellyel megszerezheti 2024-ben új állását. Irodai Asszisztens önéletrajz példa szerkesztésével gyorsan elkezdhet, majd könnyedén összeállíthat egy tökéletes önéletrajzot, csupán pár perc alatt. Csupán töltse ki adatait, töltse le új önéletrajzát és jelentkezzen egy álláshirdetésre még ma!
Önéletrajz Szerkesztése

Önéletrajz összegzés példa: Hívja fel magára a figyelmet

Az önéletrajz összegzése, másnéven a profil, különösen fontos, hiszen itt kell bemutatnia személyiségét. Ez az a szakasz, ahol előnyös színben kell feltüntetnie magát. Ne szerénykedjen! Ez az önéletrajzkészítéshez használatos útmutató minden egyes lépést bemutat. Miért fontos az összegzés? Mert nem jut sok idő az olvasó lenyűgözésére és szeretné, hogy az önéletrajza már az elején kitűnjön a többi közül.

Mi az összegzés célja?

Önéletrajza összegzésében kiemelheti szociális készségeit, miközben egy kis betekintést enged szakmai tudásába is. Az önéletrajz többi része tapasztalataira, végzettségeire, valamint készségeire összpontosít, és nem sok teret enged a kreativitásnak, viszont itt kaphat arra lehetőséget, hogy megmutassa: önéletrajzát érdemes részleteiben is elolvasni.

Mivel valószínűleg az irodába belépve Ön az első ember, akivel az ügyfelek találkoznak, ezért mindenképpen mutassa be személyiségét. Ön derűs, nyugodt, segítőkész, szívesen megoldja mások problémáit? Ezeket a tulajdonságait emelje ki önéletrajza összegzésében. Ebben a szakaszban mutassa be korábbi szakmai eredményeit is. Ne feledje, hogy egy irodai asszisztens számos munkaterületen dolgozik. Mindenképpen érintse azt az iparágat, amelyben az állásra jelentkezik. Nézzen utána pontosan mit keres a munkáltató és emelje ki azokat a jellemzőit, melyek adott munkaterülethez szükségesek.

Módosítható összegzés példa

Szakszerű munkát végző adminisztratív asszisztensként állást keresek. Több, mint 7 éves tapasztalattal rendelkezem az irodai munka terén, különös tekintettel az adminisztrációs feladatok elvégzésre, a problémamegoldásra, a tervezésre. Fontosnak tartom a hatékonyság növelését és vezetőség munkaterhének csökkentését. Gyorsan tanulok, eligazodok a számítógépes programokban és az adatrendező rendszerekben,

Önéletrajz szakmai tapasztalat példa: Mutassa meg, mit tud

Ez a rész nagyobb kihívást rejt, ha még teljesen kezdő az adminisztratív munka területén, akár kezdő munkavállalóként, akár karrierváltás miatt, viszont korábbi munkahelyeitől függetlenül készíthet egy erősségeit kiemelő, készségeire alapozó felsorolást. Első lépésként gondolja át milyen munkahelyeken dolgozott, akár teljes állásban, akár részmunkaidőben. Ne a munka leírására helyezze a hangsúlyt - helyette gondoljon az elért eredményekre és a szükséges képességekre. Amikor önéletrajza ezen szakaszával kezd foglalkozni, először készítsen egy általános listát legjelentősebb eredményeiről, majd ezt a listát a rendelkezésre álló helytől függően szűkítse a le a legfontosabb elemekre.

Módosítható szakmai tapasztalat példa

Irodai Asszisztens at Alföldi Tej Kft., Debrecen
July 2019 — Present

  • A gyártási igazgató közvetlen munkatársaként a termelés és az irodai feladatok támogatása.
  • Adatok elemzése és értelmezése, az összes szállítás, kézbesítés és rendelés kezelése.
  • A Minőségellenőrzés, a Könyvelés és az Igazgatás támogatása minden területen.
  • A vezetőség munkafeladatainak enyhítése az ügyfelek e-mailen, telefonon, faxon beérkező kérdéseinek megválaszolása révén.
  • Vállalati megbeszélések, találkozók, állásinterjúk szervezése és lebonyolítása.
  • Az egyes részlegek problémáinak kezelése, a határidők betartása és ütemezése.
  • Minőségi szolgáltatás, ügyfelek és megrendelők igényeinek felmérése.

 

Irodai Asszisztens at Master Good, Debrecen
January 2017 — June 2019

  • Gyártás támogatása, gyártási igazgató segítése a termelési folyamatok háttéradminisztrációjával.
  • Számos adminisztratív feladat ellátása, termelési ütemtervek betartása a megrendelők és szállítók igényeinek megfelelően.
  • Problémamegoldó készégek gyakorlati alkalmazása az alkalmazottak, az ügyfelek és a vezetőség problémáinak kezeléses során.
  • Munkafolyamatok irányítása, közvetítés az egyes részlegek között, konferenciahívások megszervezése, megbeszélések összeállítása, kapcsolattartás és naptárkezelés.
  • Hatékony termelési rendszer támogatása egy gyorsan változó munkakörnyezetben az új megrendelések feldolgozása, a feladatok frissítése és rangsorolás révén.

 

Irodai Asszisztens at Tranzit-Ker Kereskedelmi Zrt., Debrecen
September 2014 — December 2016

  • Az adminisztratív munkatársak munkájának segítése, a vendégek és az ügyfelek fogadása.
  • Telefonos és e-mailes kommunikáció kezelése, az irodai eszközök felmérése és megrendelése.
  • Ellátási költségek csökkentése a raktárkészlet folyamatos követése, és ennek következtében a megfelelő termékek kedvező árú megrendelése révén.
  • Ügyfelek kérdéseinek azonnali megválaszolása.

Példa az önéletrajz készségek szakaszára: Hangsúlyozza képességeit

A munkakörnyezettől függően egy irodai asszisztens feladata rendkívül szerteágazó lehet, viszont önéletrajzában a munkáltatót az adott munkaterülethez valóban fontos képességeivel nyűgözze le. Korábban már említettük a kulcsszavak használatát. Ezek fontos szerephez jutnak a készségek listázása során. Emellett segítenek átjutni az ATS-en, vagyis a Pályázókat Nyomon Követő Rendszerén. A készségek szakaszt mindig igazítsa ahhoz az álláshoz, amelyre jelentkezik. Ne feledje: a munkavállalók az ATS robotokat megadott kulcsszavak keresésére programozzák. Ezek a szavak nagy valószínűséggel az álláshirdetésben is szerepelnek. A készségeit tartalmazó általános listából válassza ki az adott pozícióhoz leginkább illőket.

Jó ötlet lehet, ha ezt a szakaszt önéletrajzában előbbre helyezi, különösen, ha még nem rendelkezik sok szakmai tapasztalattal. A Careerbuilder szerint a személyzeti munkatársak 40%-a szívesen látja a készségeket már az önéletrajz legelején. Lehetőség szerint a szakmai tapasztalatoknál már felsorolt készségeit ne ismételje meg - az egész önéletrajz nem hosszú, ezért használja ki a lehetőséget és jelenítsen meg minél több új információt.

Gyakori tudásalapú készségek

A tudásalapú készségek a munka elvégzéséhez elengedhetetlen, mérhető készségek. Általában valamilyen tanfolyam vagy képzés keretében elsajátítható tudást jelölnek, például könyvviteli, szerkesztési vagy szövegszerkesztői képességeket.

Gyakori szociális készségek

A szociális készségeket gyakran társítják az "emberismerethez". Íme néhány, az irodai asszisztensek számára előnyös szociális készség:

  • Kommunikáció
  • Időgazdálkodás
  • Szervezési készségek
  • Tervezési képességek
Módosítható példa a készségek szakaszra
  • Adminisztratív támogatás
  • Inventory Control Skills
  • Leltárkezelés
  • Időbeosztás
  • Események tervezése
  • Tollbamondás

Példa az önéletrajz végzettségek szakaszára: Több, mint a diplomák felsorolása

Az önéletrajz végzettségek szakasza nagyobb jelentőséggel bír a kezdő munkavállalók esetében, de ettől függetlenül használatát mindenki az előnyére fordíthatja. Adminisztratív állás esetében a középiskolai végzettség a kiindulópont, viszont egyes tanfolyamok felsorolásával előnybe kerülhet a többi jelentkezővel szemben. 

Ha eddig még nem tette meg, vegye fontolóra legalább egy tanfolyam elvégzését. Akár az OKJ tanfolyamok között is találhat olyat, amivel tovább növelheti önéletrajza értékét. 

A megfelelő CV formátum és önéletrajz elrendezés kiválasztása

Az adminisztratív munkatársak esetében a kommunikáció egyike a legfontosabb készségeknek. A nem kellően szakszerű szerkesztés azt az érzetet kelti a munkáltatóban, hogy nem igazán képes megfelelően ellátni a kívánt feladatokat. Próbáljon meg olyan önéletrajz formátumot vagy sablont választani, mely kellőképpen kifejezi az adott munkáltató szakértelmét.

A CVapp.hu sablonválasztékával önéletrajzát tervezői képességek és szerkesztési szaktudás nélküli fantasztikus külsővel ruházhatja fel. Válasszon számos önéletrajz mintánk közül! Gondoljon erősségeire és válassza ki a hozzájuk illő, legkifejezőbb CV formátumot! Ezután használja szoftverünket és töltse fel az önéltrajz sablont személyes adataival. 

Készítse el önéletrajzát 15 perc alatt
Használjon szakszerű, gyakorlatban tesztelt önéletrajz sablonokat, melyek a munkáltatók által kedvelt „önéletrajz-szabályok” szerint készültek.
Önéletrajzom Elkészítése